Varma dagar!

Värme har vi längtat efter men när den väl kommer då är man inte riktigt beredd tycker jag. Men inte ska man man klaga. Vi njuter så gott det går.

Nu har jag jobbat måndag och tisdag natt , det har gått bra. Tyvärr sover jag inte så länge som jag önskar men men det har ju gått endå.

I går var jag jätte seg men bestämmde mig endå för att trima Jopplin. Det blev vid halv åtta jag gick ut, skönt och svalt i trimmet tack och lov. Känndes så skönt när jag var klar och fick duschat av mig och sen tog en kopp kaffe och slog mig ner i soffan.

I dag blir det mer trimmning , får kolla över Albin lite också ju. Tack och lov är där inte lika mycket att göra som på  Jopplin.

I går eftermiddag fick Effi prova sin gunga, det va roligt!!!
 Hon skrattade som bara den, ljuvligt!!! För övrigt försöker vi hålla lillan i skuggan så gott det går. Är lite varmt för henne.

Nu vaknar dom stora barnen här och jag får hjälpa dom med frukost och lite så tror jag.

Önskar alla en bra dag!



Kommentarer
gullbritt

Den söta gulliga gungtösen kommer nog att gilla Tivoli.Natti kram

2012-05-29 @ 22:23:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0