Glad

Det är en gladare Effi vi har här hemma, det är underbart att se att hon börjar bli mer o mer sig själv. Livet är en smulare lättare o roligare då. Natten som gick jobbade jag, det gick bra. Hade även gått bra här hemma o Effi sov gott hela natten vilket är ett bra tag sen nu, hoppas det håller i sig!! I eftermiddag när jag vaknade blev det mys med Effi , handla lite som Lars missat när han handlade. Sen städade vi över stället, ja ni vet den dagliga städningen... Fick frågan på jobb för ett tag sen om jag städade varje dag o jo svaret är faktiskt ja. Senare i eftermiddag har vi haft kaffe gäster, mysigt! Sen gjorde min duktiga gubbe jätte god middag, en fläskfilegryta med ris o rivna morötter. Riktigt gott! Efter det hoppade jag i badet. Effi var med och slabbade i vattnet, hon tycker det är kul o ser man inte upp slänger hon ner både ens kläder o handdukar o annat... Nu har lill skrutt gått o lagt sig, själv sitter jag med kaffekoppen i soffan o myser med 5 vovvar. Alla vill så klart va närmast men Harriet brukar vinna den striden då hon nästan kryper under skinnet på mig. Hon tar sig liksom fram o tar plats. Det är min älskling det. Hildur försöker så gott hon kan men hon har en bit kvar för att komma till bäst. Om någon timme är det åter dags för jobb, ska nog gå bra. Så i morgon blir det sova sova sova, längtar nästan lite redan. Senare på eftermiddagen har Oliver hockey träning så då blir det bara hemma mys här. På Torsdag ska jag äntligen till frissan, det ska bli skönt o det behövs kan man säga.... Då blir det nya lockar o klipp på topparna. Färga får vänta några dagar då man tydligen inte bör göra det samtidigt. Men snart måste det bli, ser ut som F-N . Just nu tittar Oliver på hockey, Rögle- Växjö. Nu leder Rögle med 0-2 härligt!!!!!
Nä nu ska jag gå o fylla på koppen ! Hejsvej! ❤



Kommentarer
Farmor

Farmor blir så glad när ja läser att det går på rätt håll med vår lilla älskade Effi.

2012-11-20 @ 19:39:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0