Kaffe

I morse hade vi bara några få kaffe korn i burken, blev en kopp tekaffe....hur fasen ska jag nu klara mig?? Hatar att inte kunna ta mig någon stans så jag kan köpa kaffe!!!!
Humöret är redan på topp känner jag.
Nu är kl åtta , dom stora barnen har åkt i väg. Jag har tömt diskmaskinen , bäddat å lite sådant. Jaha vad gör vi nu då Effi och jag?
Många timmar att slå ihjäl och dessutom utan kaffe....
 
Så här såg det ut i går morse!!
 
 
Så här såg det ut när Lars putsade fönster i går
 
Tog även en bild på en "blomma" jag har bredvid tv:n. Får väll julfixa den lite mer sen, nu är den mer höstig tycker jag.
 
Ja ni det var väll det jag hade att bjuda på just nu. Nu ska jag , nä jag vet faktiskt inte vad jag ska men har inte mer att skriva. Önskar er andra en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0