Kväll

Då har det blivit kväll. Effi o Lars har varit hemma några timmar nu. Har försökt pussa o krama hjärtat, gått så dör. Hon har haft fullt upp att pyssla om vovvarna, kolla så alla hennes saker är här och lite sådant. Hon o jag har badat och läst lite. Lars o Effi tog en liten lur när dom kom hem, jag passade på att göra en stek med goa morötter o lök, potatis o sås. Der blev riktigt smarrigt !! Lars han gick och la sig kvart över åtta. Själv sitter jag nu här med min lillaste gumma i famnen. Hon har nu somnat efter ett skrik utbrott. Tror det va övertrötthet. Nu får vi se hur natten blir. Men jag hoppas för Effis skull att hon kan sova riktigt gott. Tror hon skulle behöva det. Blir ju i väg i morgon morgon, kl nio ska vi va på sjukhuset. Då åker både Lars och jag, vill gärna vara med och höra vad som sägs. Hoppas på positiva besked o nyheter. Oliver har varit i väg på träning men är nu hemma nyäten o trött ligger han här i soffan. Linnea har haft en kompis här och är nu uppe på sitt rum. Fasen dom växer upp o blir stora för fort tycker jag. Hänger inte med ett dugg!!! Önskar alla en skön o bra fredagskväll så skriver jag säkert några rader i morgon!



Kommentarer
Farmor

Va bra alla 5 hemma mätta å trötta hoppas innerligt att ni får sova å hämta nya krafter inför morgondagen.Tänker jättemycket på er.Hoppas snart det blir bra.

2012-11-16 @ 21:29:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0