Lite som en

Pudel! Japp det är jag, ha ha. Så kan det gå... får väll se om jag får ångra vad jag gjort i dag.... Skönt o mysigt va det med lite "egen" tid i alla fall. Effi snuttan var med en stund o fick luggen klippt. Hon satt så fint o duktigt o söt blev hon!! Hon har sen varit hos mormor fram till nu kvart över sju. Nu har vi gosat o tagit på pyjamasen och nu sover hon gott här i mitt knä medan jag bloggar o kollar Rögle på tv. Lars o Oliver är så klart på plats men Linnea o jag har varit hemma. Skulle så gärna vilja ta med henne på bio men det är krångligt att få i hop. Mamma sa jag kunde lånat hennes bil i dag men det blir så jäkla omständligt så det tacka jag nej till. I morgon kväll ska ju Lars o Oliver på hockey träning och på lördag kväll jobbar jag. Nästa vecka är det job jobb o jobb.... Nä nu ska jag se om jag kan lägga ner snuttan i sin säng. Önskar er en bra torsdagkväll , själv ser jag fram i mot Revenge kl 21.00!!!!!!



Kommentarer
Linda

Hmmmmm d e väl inget fel på pudlar?! Tycker d e jättesöta :) och Tjabo hälsar att pudelfrissa e d finaste han vet ;)
Hoppas ni har en mysig kväll!
Kram <3

2012-11-22 @ 20:29:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0