Misstag

Jag är en dålig Matte!!! Herre Gud vad jag är dålig!!! Kan ni tänka att i en månad har jag tänkt på Harriets födelsedag den 24 November och i går när det var den dagen GLÖMMER jag Harriets födelsedag.....
Hur ska jag gottgöra detta nu? Får bli exta av allt till henne i dag, mitt fina hjärta. Min goaste gladaste , piggaste , keligaste , bästaste Harriet!
Har älskat henne så det gör ont i hjärtat sen första dagen. Hon är såååå speciell på alla sätt!!
 
Förlåt mig Harriet att jag glömde dig!!! (jo då hon läser faktiskt bloggen, fniss)
 
I går när jag borde Grattat Harriet sprang vi på Väla. Det gick bra, inga super sura barn eller så. Senare på eftermiddagen var det tid för jobb. Hade kvällen vilket innebär jobb mellan 16.30 - 21.45. Det va en helt ok kväll!!
 
I dag fick jag sovmorgon igen....Lars är nog lite trött på mig just nu. Han har tagit Effi en del på nätterna o nu två morgnar på rad. Får väll fundera ut hur det ska gottgöras...
 
I dag har Oliver match, skulle velat dit o tittat men det är lite jobbigt när man har Effi för man får ändå inte se något....Sen blir det ju ganska många timmar eftersom dom alltid har samling så långt innan. Får kanske bli hemma o städa...o agera lektant.
 
I eftermiddag åker vi kanske in till Munka centrum för att kolla in den pyttiga julskyltningen. Ingen höjdare alls men kanske kul för Effi att se tomten.
Om jag får tid i dag(tid i lugn o ro) gör jag nog lite dörrkransar. Matreal köpte jag i fredags. Så det ligger o väntar på att jag ska vara kreativ...får väll se det.
 
Nä nu ska jag sluta skriva o ta lite kaffe innan livet fortsätter som det brukar. Ha en skön söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0