16/10

God morgon! Full fart här , inga lugna mornar precis. Effi har hunnit både "laga" mat och tömma låder , dragit ut en miljon DVD filmer å lite annat smått och gott. Puuuu jag städar och städar... Men hon är härlig mitt lilla troll, hon busar inte bara utan kan ge ljuvliga kramar och har man riktig tur får man en härlig puss också. Hon skrattar och "pratar" och säger Mamma typ 100000 gånger om dagen. Snuttan pluttan. Har nu bäddat och grejat , fått i väg Linnea till skolan. Oliver är hemma då han är förkyld och har ont i halsen. Om ca en timma ska vi vara på sång stund, härligt! Effi kommer bli super glad när hon förstår var vi ska. Det har nästan blivit veckans höjdpunkt! Attseglädjen och förväntan i hennes ögon slår det mesta. När sen Lars kommer från jobb ska vi vila middag. Jobb i natt för min del och då är det skönt att ha vilat på dagen. I eftermiddag blir det nog en tripp till stan om det blir som jag vill.... Nä nu ska jag plocka upp solglasögon , nycklar , pennor mm från golvet och rädda hundarna från koppel som Effi tycker dom ska ha. Hon är en riktig pysslare å hundarna är fantastiskt tåliga . Tror till och mer att dom njuter av hennes uppmärksamhet! Jaha nu ska vi se om vi kan få lite komentare i dag (helst inga tråkiga...) Vad ska ni göra i dag? Har ni något bra middags förslag? Tjingtjon!


Kommentarer
Lilian

Det hotellet som Du har banner för Gran Sol är det som vi bodde på hela förra veckan. Kan verkligen varmt rekommenderas! Hoppas att Du får en fortsatt bra dag gör LILIAN

2012-10-17 @ 13:24:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0