2 första

Dom två första timmarna av denna dagen har gått, när kl ringde 06.00 känndes det inte så kul. Fortfarande trött... Nu har vi fått i väg dom stora barnen med skolbussen. I dag blev det vantar, första frosten har slagit till här i natt. Det känns!! Men det ser ut att bli en vacker dag i dag , vi får hoppas på det! Just nu röjer Effi runt på sitt sätt och Hildur på sitt, allt Effi drar fram kan man ju smaka på...Ja ni den där valpisen är bra busig. Men ändå så ljuvlig och underbar! Tänkte slänga in lite bilder , några från besöket i går och några från nu i dag. Även bild på Effis klänning vi fyndade i helgen.
Snart ska jag ta lill skruttan med mig och gå och bädda, hon är väldigt hjälpsam kan jag säga....Det tar ca 3 gånger så lång tid men det kvittar ju. Just i dag har vi ju tid. Vad vi sen ska hitta på vet jag inte, hoppas vi kommer på något. Förmiddagen blir så dryg när vi bara skruttar runder. Funderade på Öppnaförskolan men jag vet inte. Får fundera! I eftermiddag blir det ju väla i alla fall, ska bli skönt och mysigt! Får se om vi gör några fynd? Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0