Det känns

Att man lever... Längesedan jag va så här trött. Det sliter att vara jag just nu. Men nu struntar jag i det negativa o ser fram i mot att sova i min säng i natt o vakna till en ny dag i morgon. En dag som blir full med Effi bus på fm och Väla på eftermiddagen med Linnea och min lilla mor. Det kommer göra gott för själen tror jag. Trotts super trötthet bjöd jag hit Helle o Erik på lite fika i eftermiddag, gäller att hålla i gång!! Det va mysig att träffa dom och barnen hade stundtal riktigt roligt i hop. Lars o Oliver har varit på träning. Linnea och jag lekt med Effi mm Linnea va gullig och badade med lill snurpan , det tycker hon är toppen. Hon verkligen älskar sina syskon. Snart läggdags här för dom stora barnen, Effi sover sen en timma. Själv ska jag försöka hålla mig valen till tio, vore ju kul att se och träffa sin gubbe lite... Nähä nu får ni ha en go kväll. Tjingsling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0