Från soffan

Några rader från telefonen i dag. Sitter nu här i soffan med en sovande Effi. Lilla skrutthjärtat fortfarande feber och nu super förkyld. Det är tufft. Lars har varit uppe med henne hela natten. Dom har små slumrat här på soffan så gott det har gått. Stackars Effi och stackars Lars som också måste va jätte trött. Å när han kommer hem måste jag försöka sova, känns orättvist men tvunget då jag ju ska jobba tre nätter nu. Senare i eftermiddag ska Linnea med tåget till Moa i löddeköping och Lars och Oliver på hockey träning. Tack o lov är Oliver piggare nu och i väg i skolan. Så det blir en intensiv dag denna med. Ingen dans på rosor när man har en sjuk liten Effi . I morgon ska Lars o Oliver på Rögle, hemma match tydligen. Kan stressa mig lite , betyder att jag MÅSTE sova gott eftersom det inte går att vila i morgon em.... å så klart har Oliver hemma match på söndag.... måtte vi överleva helgen allihop!!! Vet ju att det är full rulle på jobbet o man måste försöka va pigg. Ja ja vi hoppas det går vägen även om det oroar mig. Hoppas ni som läser får en trevlig o vilsam helg!!



Kommentarer
Tant

Men lilla skruttfia vad tråkigt :( Hoppas hon snabbt blir frisk igen! Skickar över lite kraft till er....märkte du något?
Kramkram <3

2012-10-19 @ 11:37:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0