Fredag kväll

Här "firar" vi fredagskväll som säker många andra. Taccos står på menyn. Är fixat och klart ska bara värmas till Lars o Oliver kommer hem från träningen. Med vid bordet i dag har vi två goa töser, Linneas kompisar Moa och Amy. Gissa om det är fnitter o tissel och tassel! Roligt!!! Nu sitter jag med en sovande Effi. Ska strax stoppa henne i säng. Sen blir det tända ljus och duka. Efter maten hoppas jag på att få en film jag hyrde när jag var med tjejerna som också skulle hyra filmer. Sen blir det nog sängen. Lite trött efter att ha jobbat i natt, fast jag sov till nästan två i dag. Men efter det va det full rulle med städ , handla , plocka, laga mat mm. I morgon är min plan att plantera där ute, kanske bada några vovvar och fixa o dona lite. Nu hoppas jag och önskar er alla en fin o mysig fredagskväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0