Fryser

Just nu fryser jag så jag skakar, handen lyder mig knappt när jag nu försöker skriva lite från min telefon. Jäklars också, hoppas bara att det är trötthet som gör mig så här, näsan rinner o ögonen tåras. Jag vill inte bli förkyld. Har bara inte tid. Men mitt första problem är att överleva natten på jobb... Sover för lite!! O när jag nu i kväll försökte vila på soffan då kan inte vissa vara lite tysta o visa hänsyn!!! Blev så ledsen o arg att jag sparkade inneskon rätt upp i taket o gastade Detta jävla nattjobb, jag orkat inte mer!!!! Jag tycker jätte mycket om att jobba natt men just nu skulle jag bara vilja SOVA och när jag tänker på det kommer det en tår. En utmattningstår! Fan också!!! Sov toll kvart i ett i dag, när jag vaknade var familjen fortfarande i väg. Oliver spelar match vilken dom tydligen hade vinnit. Linnea var kvar i Lödde men kom hem med tåget vid lite över fyra. Jo när jag vaknade ringde jag en vän och sen städade jag, damma , skura toa, bädda och lite sådant. Välbehövligt!! När Lars kom hem lagade han potatis o köttfärssoppa, jätte god. Så den blev det till middag. Effi hjärtat är snorig o hostig men ändå lite bättre. Hoppas hon blir sig själv helt snart. Linnea hade haft det toppen i Lödde kul men så skönt att ha henne hemma igen. Hon har nu i kväll städat sitt rum o gjort så fint, undras vad Mia gjort med henne i Lödde ha ha!! Nu sover lillaste skruttan o jag hoppas hon får en bra natt så Lars också får sova. Ja ni om jag nu kommer hem med livet i behåll från jobb i morgon så hoppas jag att jag sover länge o gott annars är risken för explosion stor... den som har eller jobbar natt vet kanske vad jag snackar om. Tröttheten som bara helt tar över o styr ditt liv... nä nästa vecka Måste jag vara pigg som sagt Mycket att göra. Men nu släpper jag den stressen för några timmar o koncentrerar mig på att klara av natten... Nä nu kommer tårarna igen. Bäst att sluta! Ha en mysig söndagkväll❤😢



Kommentarer
Lotta

Men usch gumman❤ åh vad jag önskar att jag kunde göra något för dej.. Typ strö sömnpulver i ögonen när du väl får sova, så att du kan sova länge eller strö vaken pulver så du är pigg när du väl är vaken! Vet precis hur det är och det är sååå frustrerande!! Fy fasen så dåligt kroppen mår av för lite sömn. Jag hoppas du fixar natten och kan sova imorgon❤ jag skickar en massa kramar och torkar tårarna på dej fina goa du!❤

2012-10-21 @ 20:36:45
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0