Gnäll

Ni får förlåta, mycket gnäll från mig. Men nu blev det så där tråkigt igen. Lotta ringde för ett tag sen, Jenny var sjuk. Så typiskt, jag såg fram i mot detta eller rättare sagt har gjort hela veckan. Men så är det , när jag ser fram i mot något då ska det klabba på ett eller annat sätt. Inte kul för dom att hon är sjuk, vi får hoppas hon kryar på sig snabbt!!! Så vad gör man då en regnig fisig dag? Har nu städat i tvättstugan vilket behövdes. Lars o Effi har varit i ishallen och packat inför deras match i morgon och när dom kom hem kröp dom in i sovrummet för att sova middag. Så det gör dom nu. Själv funderar jag på att gå ut och dränka mig i regnet!!!


Kommentarer
lea

Ja gör det, det va ett jäkla gnäll

2012-10-14 @ 17:54:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0