God förmiddag!

Eller är det en god förmiddag? Här öser regnet ner och det blåser. Fy hundan så otrevligt! Natten som gått har varit bläää, Effi har varit ledsen och Lars och hon har försökt få lite sömn på soffan. Själv la jag mig vid tio men redan då va Effi orolig , så somnade ordentligt gjorde jag nog vid lite över tolv. Sen vaknade man ju av vovva när dom ville ut. Ja det va den sovmorgonen det.... I morgon blir det ju inte hellre eftersom Lars och Oliver ska upp tidigt , hockey match med sammling halv åtta... Så nu lär det dröja MÅNGA dagar nog även veckor till nästa gång. Jag sover aldrig så värst länge när jag har sovmorgon men just bara att veta att jag kan ligga kvar och slippa morgon stressen med hundar och Effi. Ja ja nog tjatat om det!!! Nu på morgonen har vi bäddat och fixat , lekt med Effi , stå tränat Hildur påbordet. Borstat lite på Harriet, böjar bli dags att få bort lite päls på den damen. Tjoho vad jag har att göra... Kl två i dag ska vi till Lotta och Jenny, titta på små valpisar. Dom har ju samma pappa som Harriets valpar alltså Bobby så det ska bli spännande och väldigt trevligt!! Vad barnen ska göra vet jag inte , Oliver har en kompis här som har sovit över. Får se hur länge dom ska vaaa (för det heter ju inte leka längre...) Kan ju även nämna att vi fick besök av Kennelkonsulenterna i går, trevligt. Allt va OK vilket jag inte va rädd för att det skulle vara. Blev verkligen tagen på sängen kan man säga. Jag låg nämligen och vila middag när dom kom. Nu blir det några bilder jag tog här på morgonkvisten.
För övrigt har vi inga planer i kväll, blir väll som vanligt. Ha det gott nu!


Kommentarer
Christina (Flijus kennel)

Vilken liten fotomodell i de nya byxorna, jättesöt! Och visst har kennelkonsulenter förmågan att dyka upp när man minst anar (men det är väl det som de ska). Fast ibland skulle man önska att vara liiiite förberedd. Ha det gott!

2012-10-13 @ 21:38:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0