Grått & vått

Som rubriken lyder är det i dag , grått och vått. Och nu redan kl tre är det så pass mörkt att lamprna som tänder sig själv därute är tända. Galet tråkigt och himmal vad slö man blir av detta väder. I förmiddags var vi först hemma och skrotade , sen skulle Oliver till en kompis. Det va någon slags prova på grej i Össjö och dit skulle dom. Spela fotboll , pingis mm. Roligt! När vi lämnat Olilver körde vi in om affären, köpte clementiner(som det nu går många av) och lite blommor.
När vi kom hem hade Linnea vaknat. Vi fortsatte skrotta omkring och hitta på bus(Effi då) och sen tog vi fram pärlorna och pärlade en stund.
När sen Lars kom hem strax efter tolv kröp jag ner i sängen och somnade gott, så skönt. Hoppas det hjälper till att hålla mig pigg i natt. Lars och Effi tog soffan och vilade en stund. Eletrikerna har nu varit här, vi har satt upp fler lampor där ute. Det va bäck mörkt där bak innan. Men nu lyser det finnt vid gäststugan och pannrummet. Skönt! Nu har middagen hamnat i ugnen, det blir en sådan här.
Blir nog väldigt gott med kinaris och sås till och några grönsaker eller vad tror ni? Nu har Lars , Linnea och Effi kört för att hämta Oliver, aktiviteten slutade nu kl tre. I morgon och onsdag, torsdag ska han spendera i ishallen. Det ser han nog fram i mot! Inga långa dö stunder där inte. Nä nu ska jag väll se om jag kan göra lite nytta. Ser fram i mot att jobba i natt då jag tror prussiluskan Lotta också ska vara på platts! Å min kära vän!! Till sist kommer det en bild på världens sötaste Effi hjärta när hon badar , vilket hon ÄLSkAR!!


Kommentarer
Lotta

Hahaha.. Vilket sött kort på lilla goa badnymfen, man blir glad bara man ser henne!!:-) JAAA ikväll ses vi lilla skruttis, det ska bli så roligt!!:-) stor kram så länge, vi ses sen❤

2012-10-29 @ 15:47:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0