Hemma

Borta bra men hemma bäst, så känner jag varje gång vi varit i väg o sen kommer hem. Vi hade en mycket trevlig kväll i går som ni vet o dagen i dag var också trevlig. Det är kul att va i väg och träffa lite kul folk. Jag är stolt o glad över min lilla loppa Hildur som skötte sig fint på sin debut. 2 : a med HP blev det och fin kritik. Gladast är jag över att hon tyckte det va kul o stod hyfsat bra och sprang på fint trotts ganska knapp koppelträning..... Albin var som vanligt toppen i ringen, han är så fin tycker jag. Lars visar honom super duper i mitt tycke. I dag blev han 2:a med Ck slagen av Hildurs pappa Bobby. Harriet som har varit så lycklig o taggad att nu åter igen få följa med på utställning såg också fin fin ut. Hon fick en mycket fin kritik men när hon skulle springa det sista på den enskilda bedömningen haltade hon och kunde inte bedömas. När hon sen kom ut från ringen va allt bra igen så det va ju typiskt. På plats var ju även Harriets valp Cleo, hon var också så duktig i fin. Jätte kul att träffa henne och hennes söta familj!! Nu har Lars hämtat hem barn o hundar på olika håll. Skönt att få hem dom! Tack alla för hjälpen så vi kunde komma i väg på denna tripp!! ❤ Ni är fantastiska!! Oliver har inte kommit hem ännu, är i ishallen o kollar Rögle. Nu har Effi fått pyjamas o välle och är på G att somna. Lilla sötaste snuttan! Undras om hon vet att vi ska ställa om kl i natt o sova en timme längre i morgon😜. Själv somnade jag i bilen, sov från Jönköping till Örkeljunga. Helt slut va jag efter en natt med kanske 1 timmas sömn... Kan tro stackars duktiga Lars också är trött nu. I morgon kommer lite bilder från dagen men just nu är datorn upptagen av Linnea så jag bloggar från telefonen. Nä ha det nu så bra i kväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0