Inte

Det blev inte några middagsgäster i kväll. Tråkigt som fasen men dom kunde inte o så kan det ju vara. Känns bara sååå tråkigt med ännu en tråk kväll framför tv:n . Nä jag vill att det ska hända lite roliga saker så som ha gäster eller vara gäster. Nu har vi ätit pizza . Lars badar nu med Effi, sen ska hon sova. Sen blir det att vänta ut tiden till tio o jag kan gå och lägga mig. Vet ju att det oftast bara är skit på den där tv:n. I morgon kommer lille Milton hit, Harriets valp. Ska bli spännande. Sen på em är det hemma match för Rögle. Kan ju föresten berätta att vi var i väg och fyndade jeans till Lars o Oliver. Klänning till mig o Effi. Linne till Linnea och tre par strumpbyxor. 80%rea,toppen!!! Sen var vi på Bo stället. Blev två doftljus. Nä nu ska jag sluta babbla o dricka mitt kaffe. Hoppas ni får en lördagskväll ni trivs med.



Kommentarer
Lotta

Här är oxå en tråklördag! Här ligger vi i soffan och kollar tv.. Inget bra att se kan jag berätta! Skickar en stor kram min gumma❤ vi får glädja oss med att vi syns på måndag!!😊

2012-10-06 @ 19:47:31
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com
Christina (Flijus kennel)

Ganska skönt med lugn lördagskväll tycker jag som farit runt hela dagen. Köpt blommor, varit på havanaisträff i Hässleholm, bundit bukett o kört till Helsingborg (moster fyllde 80 år) och nu hemma. Men dödstrist på TV. Njuter mitt "Klinta" doftljus fast med doft av Hallon o Kvitten framför datorn. Ha en skön kväll!

2012-10-06 @ 20:20:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0