IT

God morgon , Måndagen den 15 Oktober! tänk mitten på Oktober redan, det går fort tycker jag. Rätt som det är ska Julsakerna fram. Ä nu tog jag kanske i lite men man ser ju att affärerna laddar redan. Ni kanske inte väntade er att "höra av mig mer" då jag i förra blogginlägget funderade på att gå ut och dränka mig i regnet. Det fungerade inte , SORRY för en viss persom tyckte ju tydligen det vore en bra ide. Konstigt nog vågade HEN inte skriva ut sitt riktiga namn...dåligt! Men ni vet väll att It adresser är lätta att spåra och jag vet nu vem HEN är. Pinsamt för denna person kan man tycka, Sollentuna..... Måste nog klar göra en sak, det är ju så att jag är en helt vanlig människa som tycker om att blogga, det blir som en slags dagbok som man sen kan gå in och läsa tillbaks i. Ganska kul tycker jag. Men jag är sådan som person att är det tråkigt , deppigt eller så då måste jag ju skriva det. Livet är ju inte rosa moln och solsken varje dag. Dom som bara bjuder på den positiva sidan väljer att göra så men jag väljer sanningen. Rätt eller fel , det vet jag inte. Men inte kan jag förställa mitt liv och mina tankar. Så då struntar vi i det för ett tag hoppas jag!!! Som sagt pinsamt om man träffar på denna HEN någon stans...ja inte för mig men för HEN.... Kan väll börja med att i Lördags åkte Effi hjärtat till Mormor och Morfar. Vi bestämmde oss nämligen för att ha myskväll med bara dom stora barnen. Det blev ost o kex mm och så såg vi en film, en film med allt för många könsord och fula ord....ja ja vi hoppas dom inte fick några men nu. Vi hade mysigt i alla fall. I går morse gick vi upp tidigt. Lars , Linnea och Oliver åkte till ishallen tidigt. Sen åkte dom buss därifrån för att spela match. Det hade gått bra och segrare blev Rögle!! Undertiden rensade jag Effis gardrob och två andra gardrober. Det blev toppen bra och fint. Skönt när man får lite ordning på torpet. Fick även tvättat , pysslat , städat och grejat med vovvarna.
När kl sen var fyra va det tid för mig att köra till jobbet, känndes sådär när Lars tänt kakelugnen och det va rent varmt och mysigt hemma. Men det blev en bra kväll på jobbet med trevliga koleger. Nu i morse va det ju bara att gå upp när kl ringde trotts att Effi inte är hemma ännu, hon stannade nämligen hos mormor och morfar. Dom stora barnen skulle ju väckas och i väg till skolan. Nu blev det så att Oliver är hemma då han har ont i halsen. Hoppas det går över fort. Nu ska jag snart greja vidare här hemma. Gäller att passa på när man får vara vid saker. Sen ska jag hämta hem min lilla solstråle Effi!!! I eftermiddag är det jobb för min del, två kvällar på rad... fast i dag börjar vi med att ha natt möte. I morgon är det som vanligt och jag jobbar natt. Skönt. Tacka vet jag jobba natt!! I morgon förmiddag ska vi på sångstund Effi och jag. Tror vi får med oss lite fler kompisar också. Ska bli jätte mysigt!! Nä nu avslutar jag med några bilder på mitt hjärta Harriet sen i går, hon är makalös på att hitta "fina" sov plattser.


Kommentarer
Hanna

Haha, vad mysigt det ser ut, lite hårt kanske...

2012-10-15 @ 12:54:34
Britt-Marie Staaf

Hej Sanna!
Var tvungen att gå in här då jag hörde av Karin att någon var tvungen att skriva dumma kommentarer, så jäkla sorgligt. Tänk om dessa tyckare kunde ha så mycket kurage att de vågar stå för vad de skriver, men ynkryggar är det.
Det är väl någon som är avundsjuk på dej, nu då du är med all rätt är så glad för att du lyckats så himla bra, med din viktnedgång. Men fortsätt du stå upp för vad du tycker och det vet jag att du gör.
Kram

2012-10-15 @ 22:53:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0