Måndag

Nu satte jag mig i soffan, undras om jag kommer upp igen... Ska dra min dag i korta drag. Vaknade vid ett, gick upp o släppte ut vovvarna o satte på kaffe. Kollade datorn lite o drack mitt kaffe. Plockade , dammsuga och greja. Bäddade stoppade in tvätt. Körde o handla och hämtade Linnea i skolan. Hem och gick ut i trimmet, klippte öron o hals på Harriet. Badade henne och satte henne på tork. Fick besök och bjöd på kaffe o kanelbullar. Ut och fönade Harriet. Lars , Effi och Oliver kom hem från hockey träningen, middags fix + äta. Lars och Effi gick in i sovrummet för att Effi skulle nattad vid sju. Kl är nu åtta och Lars är kvar, tror dom sover gott båda två. Själv har hag hängt tvätt , vikt en stor hög tvätt, ringt kära Helle och skickat några mail. Å nu landade jag i soffan.. puuuu. Börjar bli trött igen o tyvärr snorig undrar om det är förkylning eller trötthets snorig?? Hoppas det sista!! Effi hjärtat är fortfarande förkyld o hostig. Tyckte hennes andning va lite påverkad när hon kom hem från farmor o farfar i dag där hon var när jag sov och Lars jobbade. Får se hur det är i morgon, får kanske gå till doktorn. Ja så tyvärr blir det ingen sång i morgon eftersom hon är skruttig. Synd! I morgon när Lars kommer hem är det full rulle ut i trimmet o fortsätta . Det är nog morgondagens planer son det ser ut just nu. Nu ska jag dricka kaffe o bara va en stund. Sen blir det snark i sängen för min del. Tjingaling!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0