Måste ju visa!

God kväll alla! Nu har lugnet lagt sig här på Tuttagården! Effi är nattad, Lars o Oliver hemkomna från hockey träningen. När dom kom hem fick dom mormors goda Kålpudding , potatis , ärtor , sås mm. Det smakade fint. Ljusen tände jag vid sju då jag tyckte det var både mörkt och ruggigt. I dag var ju Effi och jag hos Fannys Matte, så trevligt o mysigt!! Tack för vi fick komma! När vi sen kom hem vilade vi middag, så skönt. När sen grabbarna drog till ishallen körde vi brudar till stan en liten sväng. Effi behöver lite kläder nu så här när det är höst ruggigt. Hittade två tröjor i dag. Linnea köpte sig också en tröja. Ja ja nog om det. Nu vill jag visa Effis fina målning och armband hon gjort på sångstunden. Hon valde pärlor o jag fick trä. Men nu har vi köpt pärlor så snart kan hon nog trä själv. Min duktiga lilla loppa. Sist men minst skickar jag kramar till Lotta som ska jobba sin första natt på länge!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0