Onsdag

Tänkte bara ge ett litet livstecken! Här går det i 190. Hundar som ska badas o trimmas för att sen badas på fredag igen. Andra aktiviteter av olika slag. Besök o träffar. Ärende som ska uträttas. Tjohå vad det går!!! Mycket att göra just nu kan man säga men det är ändå värt det för jag ser fram i mot Fredag när Lars o jag ska i väg på vår lilla tripp. Ska bli så trevligt!! Nu väntar vi på grabbarna ska komma hem från träningen. Effi sover och i dag blir middagen MC Donalds... Effi, Linnea o jag har redan ätit och killarna får köpa med sig hem. Inte så nyttigt men väldigt smidigt så där någon gång om året. Kan meddela att Effi gillade hammburgare skarpt... hon mumsa o smacka på kan ni tro! Skönt med tanke på hur dåligt hon ätit när hon varit dålig. Men nu är det ok lite snorig o hostig men det vet man ju att det kan hålla i ganska länge. Om nio minuter ska jag se Bonde söker Fru och dricka kaffe för nu håller jag kväll!!



Kommentarer
Britt-Marie Staaf

Så skönt att se och höra ifrån dej!
Kram!!

2012-10-24 @ 21:41:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0