Onsdag!

Då var natten gjord, haft en bra natt på jobb. Och mycket beror på att man har så bra arbets kamrater. Kram på er Alla!! Somna gjorde jag gott i morse. Har sen sovit som en stock tills jag vaknade av Hildur som "kallade" på mig, så vi kvart i ett gick jag ut och vovvarna fick komma ut i det just då soliga vädret. Efter en stund kom Lars hem, hade först hämtat Effi hos Farmor och Farfar där hon varit i dag när Lars jobbade. Tack för passningen! Oliver var även med hem, hade ringt från skolan. Han var ju nämligen hemma i måndags och tisdags och trodde i dag han skulle klara gå i skolan men det fungerade inte. Stackars Oliver! Effi var inte hellre pigg, ser på henne att hon nog också har något på gång igen....så tråkigt! Vill inte att lilla snuttan ska bli dålig!! Lars och Effi gick in i sovrummet och vilade middag så då passade jag på att köra och handla lite, ni vet Mjölk och det där vanliga. Pappa hade varit här och ställt mat, perfekt. Middagen fixad. Tror det var några älgfärsbiffar mm. Blir smidigt att bara värma på!! Linnea har inte kommit hem från skolan ännu, slutar tre i dag. Deras längsta dag. Får se vad hon hittar på när hon kommer hem. Eftersom Oliver är sjuk blir det ingen hockey träning, Lars ska inte hellre dit. Känns lyxigt och skönt och kanske jag vilar en stund sen igen om jag får tid. Så kanske jag kan vara vaken lite längre än Bonde Söker Fru varar. För det är ju Onsdag och det betyder ju att vi tittar på det. Tömde precis kameran , inga super roliga bilder men jag bjuder på dom ändå!
Nu ska jag ringa min kära vän Lotta och höra hur hon har det, är någon dag se vi hördes nu. Detta måste jag råda bot på NU!! Ha det så bra alla glada!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0