Snart slut!

Ja så var denna månaden snart slut. Det går undan må jag säga. Som ni kanske vet hae vi en konstig dag i går, berättar det från början... Vaknade vid halv tre och kollade telefonen , massa missade telefonsamtal från Lars + ett sms där det sto att Oliver skadat sig på hockeyn. Gissa om man blir rädd, försökte så klart ringa Lars men han svarade inte. Ringde då till mamma för att höra om hon hört något och jo det hade hon. Oliver hade blivit påkörd på isen och hade jätte ont. Dom hade hämtat honom med ambulans. Herre Gud , AMBULANS: Känndes väldigt otäckt att få veta. Försökte sen ringa Lars och till slut svarade han. Dom väntade då på röntgen. Han hade ont i svanken/ryggen och sidan. Många tankar hinner snurra i huvudet kan jag säga. Efter ett tag ringde Lars och sa att läget va ok, ingen skada! Skönt! Så dom fick komma hem. Det va en öm och vingabruten Oliver som kom hem. Det blev ompyssling och kramar så klart. I dag är det mycket bättre , tur det!!!! När jag sen hämtade Linnea hos Frissan(hon färgade håret) såg hon så glad ut. Hej Hej hur är läget frågade jag. Jo jätte bra sa hon. Vet du vad jag har gjort? Nä , Jo hål i navlen. Ok. Detta har hon velat länge så hon va så glad. Det va mormor , Effi och hon som varit i stan medan jag sov. Så nu är Linnea fin både i håret och navlen. Ja ni det va i går det! I dag när jag vaknade var läget lugnt , inga skandaler. Skönt! Nu har Effi kommit hem från mormor, hon sov där i natt. Hon va så söt , hade fått lite nya kläder i går. Titta här!
Nu har vi fått dammsugat , bäddat och lagt in tvätt. Så nu börjar det bli ordning och reda på torpet igen. Blir en hemma pysslar mys eftermiddag. I morgon händer det lite mer, ska bli roligt!! Ha det nu så bra i dag!


Kommentarer
Svärmor

Ja börjar misstänka att vi även får en liten hockeytjej. De verkar som hon går i store brors intresse.

2012-10-31 @ 18:06:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0