Stolt!

Ja i går blev jag stolt när jag tittade in på Slankas hemsida, vem var där om inte jag. Så roligt att få vara med på sidan om kunder som lyckats! Tänk jag har faktiskt lyckats! http://slankashopen.se/slanka/kundersomlyckats/ Här kan ni se!
I går kväll blev det Bio med Helle , Hypnotisören. Aj aj vad den va läskig tyckte jag men bra! Hört att den skulle va dålig men inte i min smak. Nu i dag pysslar Effi och jag här hemma. Sen ska vi snart till Gerd och hälsa på en sväng. Har vi tur blir det tid till att slummra middag lite sen när Lars kommer hem. Då orkar man va pigg lite bättre. I eftermiddag/kväll är det hockey träning för grabbarna. Då får Linnea , Effi och jag gå här och skrota! Ha en bra dag!


Kommentarer
Lotta

Du är så sketasnygg gumman!!! Du ska helt klart vara stolt över dej själv, det är inte alla som har den karaktären som du besitter!❤ Du, håll en tumme för mej ikväll att jag fixar att jobba och HÅLL dej inne😜 kramar till dej snygging❤

2012-10-03 @ 15:03:41
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com
Anna Johansson

Jösses! Vilken skillnad! Måste kännas härligt att lyckas!
Såklart du ska vara stolt!

2012-10-05 @ 08:09:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0