Tur!

I dag på Väla hade jag en jäkla tur. Gick in på min favorit butik Noa Noa. Skulle bara titta lite och drömma och önska, som sagt jag älskar deras kläder. Provade ju ett par byxor där för ett tag sen men dom va för dyra för mig. Men i dag hade dom Rea på en del kläder och där på Rea väggen hängde dom Byxorna med stort B!! Wow halva priset , å gladare blev jag när där hängde ett par i storlek S. Provade dom och jo men visst jag tyckte fortfarande om dom!! Hittade även en jacka , typ regn vind jacka/ kappa. Fin fin och halva priset på den också!! Så nu hänger det där i min garderob och väntar på ett bra tillfälle att användas. Hopoas det blir snart. Ska ta bilder i morgon så ni får se. Sen hittade jag nya gymnastik skor lika dana som jag har fast annan färg, tycker dom är riktigt bra när jag jobbar. Linnea hittade också lite, några tröjor, Dr Martens eller vad det heter (skor) . Hon köpte också två " byggsattser" att göra armband av, jätte fina. Bra att hon får något att pyssla med. Till Effi snuttan blev det ett par byxor , en tröja och en kofta från Zara + mockasiner. Vi var hemma exakt kl sex då Lars , Oliver och Linnea skulle i väg på hockey. Så Effi och jag hängde in kläderna och pysslade lite. Bakade en äpplepaj som barnen kan äta på i morgon efter skolan eller om vi får fika besök i morgon, hoppas!! I morgon ska Lars till Doktorn i Halmstad så inget jobb för honom. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Lars o Oliver har ju hockey på sen eftermiddagen till kl åtta på kvällen. Så det blir nog inget vidare fredagsmys i alla fall. Nu ska jag gosa lite med vovvarna och dricka kaffe , sitter nu och bara njuter av mina doftljus som sprider en härlig doft i vårt hus. Tack o Go kväll från mig!!



Kommentarer
Lotta

Åh vad roligt att du fick dina byxor till slut:-) och på rea dessutom, det är inte fel!! Ser fram emot att se kort på dina fynd:-) hoppas du har en bra kväll min snygga, smala, Goa finaste snutta<3 kramar

2012-10-11 @ 21:13:11
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com
Christina (Flijus kennel)

Grattis till fynden! Visst blir man glad när favoriter kan köpas på rea! Njut!! Ser också fram emot bilder och hoppas du har en härlig kväll, efter denna underbara dag. Har varit på spårkurs uppe på åsen och Lina var fantastiskt duktig!! Trots
stt hon är i höglöp.

2012-10-11 @ 21:22:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0