1:a September

I dag fyller Tindas "valpar" år , 3 år. Tiden går fort! Grattis till er alla! I förmiddag åkte Lars och Oliver till Halmstad för att spela match, det hade gått bra och blev 5-5 tydligen. Oliver hade tydligen gjort ett mål, kul! Undertiden hade Linnea , Effi och jag besök av Helle och Erik. Det va mysigt med en fika träff. Tyvärr tyckte Effi Erik var riktigt läskig i dag och har varit ganska ledsen och gnällig. Nu har Lars kommit hem, Oliver åkte med en kompis hem för att leka. Så nu har jag fått badat. Ska ju i väg och jobba sen. Kör vid fyra och är hemma vid tio. Tycker nästan jag längtar hem redan.....fast jag fick lite sovmorgon i morse längtar jag nästan tills det är lägg dags igen. I morgon ska jag försöka hinna åka till hembygdsparken där det är typ trädgårdsmässa. Var där förra året och det va trevligt! Sen ska vi till Halmstad på kalas , Lars syrra fyller år. Nu får ni ha det gott så här på en lördag, tillsist en bild på Effi. Undras var hon lärt sig detta......


Kommentarer
Linda

Vilken sötnos! Ses img!
Kramkram

2012-09-02 @ 00:19:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0