Att göra inte så mycket!

Puuu jag gör inte mycket men ändå är det jobbigt, hatar den känslan. Men någon dag ska det väll bli bättre. I går beställde Effi sina favorit figurer på nätet , hoppas dom kommer fort!
Babblarna är riktigt fina och roliga tycker Effi. Ja det är sådant vi får göra nu när mamma (jag) inte orkar så mycket. Sitter och funderar på att jag vill göra en höstig dörrkrans , men har ju inget matrial hemma till det. Så det får vänta till jag är frisk, men typ något sådant här.
Berättade jag att jag köpte två nya ljusstakar i söndags ? Här är dom i alla fall.

Så fina tycker jag!! Nä nu har min lilla Apa ätit upp sin banan och vill ha uppmärksamhet så jag får nog sluta här!

Ha det gott!


Kommentarer
Christina (Flijus kennel)

Älskar texten på ljusstaken!! Dörrkransen ser helt underbar ut - ska du göra såna?? Kan man få bställa?? Du har så mycket piffiga ideer :)))
Ha en go kväll o ta igen dig!!

2012-09-04 @ 18:44:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0