Att ha spännande

uppdrag på gång....
Det tycker jag är roligt! Säger inte mer om det nu..... I dag blev det för lite sömn , som vanligt när jag jobbat. Upp och i väg på samtal i skolan. Det va Oliver det gällde, allt ok och bra. Skönt att höra! Sen köra Linnea och Ida till stan. Handla. Köra hem med grejorna. Plocka lite , börja på middagen. I väg och hämta tjejerna i stan igen . Hem och äta middag. Badat med Effi och nu , nu satte jag mig här lite. Puuuu , ingen rast ingen ro. Blir en tuff natt i natt, vet snart inte om det här nattjobbet passar mig.... Behöver få sova mer och lite mer lugnt tempo när jag jobbar tror jag. Ja ja vi tuffar vidare i natt och hoppas på det bästa. Ha det gott alla & tack för ni komenterade lite efter förra innlägget , kul!


Kommentarer
Linda

Hmmm...säger man A får man säga B :)) jag blir såååå nyfiken!
Kram

2012-09-18 @ 20:15:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0