Danmark

I dag har Effi , mormor och jag varit i Helsingör. Det va mysigt att komma i väg lite med lilla mamma. Tyvärr blev jag besviken på affärerna, tyckte det var antingen jätte dyrt eller väldigt tråkiga kläder. Hittade i alla fall en "blus/skjorta" som va fin och på rea. Blev även ett halsband från mitt favorit märke och ett par vinröda pärlörhänge som matchar en klänning jag köpte i måndags. Så det va ju kul i alla fall . Hittade fin fina byxor men dom va för fyra tyvärr. Nu är vi hemma och Effi har fått välle och somnat gott här i mitt knä. Lars och Oliver är på hockeyträning och Linnea är på lägerskolan. Hon ska sova där i natt, tycker jag saknar henne men hoppas hon har det riktigt bra. Tog några bilder med mobilen i dag, dom får ni se här!!! Och så önskar jag en bra kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0