God morgon!

Vet ni , det är helt tyst i huset . Det ända som hörs är tvättmaskinen och rosslet från mig själv. Härligt! Lars har tagit Effi gumman med sig och kört till Ishallen för att slipa skridskor i dag igen. Så tacksam att han är hemma när jag inte är helt kry. Orkar liksom nästan inget. Linnea och Oliver har åkt till skolan , men precis ringde Oliver att han glömt idrottskläder....ja då får du idrotta så gott det går i vanliga kläder sa jag. Dax att börja tänka på det där igen...vi har nog haft sommarlov för länge här. Det ser ut att bli en solig och fin dag här i Munka-Ljungby i dag , härligt. Även om man inte är ute blir man ju glad när man tittar ut. Vovvarna är ute och busar, ja inte Harriet då. För får hon välja är hon gärna inne med sin matte. Hon är mitt hjärta! Så snäll , go och tålig. Får väll snart "tvinga" ut henne lite så hon får busa lite hon också. Tack och lov har ju Hildur fler lekkamrater här. Tyvärr tycker Tindra inte alls om henne och anstränger sig för att va riktigt sur och arg mot henne.... tant fjant!! Nu ska jag strax sätta mig i soffan och bara vara lite, gäller att njuta när man kan. I eftermiddag ska Linnea och mormor till Ikea , jag hade så gärna velat följa med men orkar helt enkelt inte.....å det gör mig så förbaskad.... Linnea ska köpa en byrå och en spegel och lite sådant. Hon har ju fått målat rummet. Så nu är där vitt vitt och vitt!! Blir säkert jätte fint när hon pyntat och fixat! Annars är det nog lugnt här, vet inte vad Oliver ska göra i eftermiddag. Han vill väll i väg och sälja jultidningar kan jag tro. I kväll spelar Rögle match, undras om killarna ska va hemma eller möjligtvis att dom "vågar" lämna huset i kväll också....ja vi får väll se! Till sist vill jag skicka stora KRAMAR till min kämpande tappra goa fina duktiga söta ljuvliga vän Lotta som brottas med den jävliga cancern. Men hon kommer klara det! Hon är nämligen som jag skrev en kämpe och tapper , söt duktig och ljuvlig!! Starkaste vännen jag har!!!!!! Ibland när man riktigt tänker till och funderar så bleknar liksom väldigt många problem om man jämför tycker jag. Tänk om vi kunde vara lite mer hyggliga , förstående och snälla mot varandra. Man vet liksom aldrig vad och hur saker drabbar. Ha det gott i dag och tänk till och försök göra någon glad i stället för tvärtom!! Ps: Jag vet att jag stavar som F-N....ha ha!


Kommentarer
Lotta

Tack älskade vännen för kramarna<3 Dom värmer och hjälper mej att hålla näsan på rätt sida ytan, tack<3

Skönt att höra att du är bättre OCH idag hålls tummarna här i Lund för er;)

2012-09-08 @ 13:35:31
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com
Stavlisa

Då måtte f-n stava riktigt bra - det enda som va lite tokigt är ordet "väll" räcker med ett l. Var det detta du menade?? Som du ser så är jag på banan igen. Låt inte tankarna på rättstavning hindra dej från de här små inläggen. kram

2012-09-14 @ 18:20:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0