Kära Tomten!

Effi och jag har nu på morgonen börjat titta på vad tomten kunde komma med! Nu längtar vi till dess så Effi får lite nya leksaker , känns som det är på tiden. Här kommer önskelistan
Effi har mest massa " bebsis" leksaker nu, hon börjar ju bli en stor lite tjej och jag tror detta vore kul. För när vi kommer till ishallen gillar hon det lilla köket som står där. Ja jo jag vet att det är länge till jul men ändå. Söndag i dag och jag har ringt till jobb och sagt jag ska jobba i natt, får gå som det går och bli som det blir för nu vill jag inte va hemma mer. Sååå tråkigt! Nu på morgonen har Effi och jag lekt , läst o det vanliga. När Lars gick upp bäddade vi , plocka av diskmasinen , vek och la in tvätten mm. Full fart! Får se vad dagen bjuder på mer, vet att dammsugaren ska fram snart så vi inte snubblar över hundhårshögarna. Dammsugade nämligen inte i går och det syns kan man säga.... Sen får det bli lite sömn för mig så jag är laddad och pigg i kväll när det är jobb dax! Oliver ska på träning , det är någon slags målvakts träning då han är med och skuter skott på mål. Han pratade även om att han ville in på almänhetens åkning...precis som igår. Att han inte tröttnar. Kunde lika bra ha en säng där inne i ishallen. Men det är bra och roligt att han tränar och rör på sig. Jo det va nog allt för just nu! Ha en bra söndag!


Kommentarer
Linda

Hejsan! Jag får nog ta med mig Effi till jobbet en dag:) vi har allt utom tältet :) Hon hade stortrivs tror jag! Ha en bra dag och vad skönt att d känns bättre. Själv ligger jag nerbäddad i soffan och fryser och mår sådär men d e väl sviterna efter igår:)
Kramkram

2012-09-30 @ 10:29:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0