Ledig dag!

Ja då var det ledig dag , jobbat nu måndag och tisdag. Men ledig i dag! I går när jag körde hem från jobb blev min bil påkörd av bilen bakom, tack och lov inte i någon hög hastighet men tillräckligt för att jag skulle fara fram och sen tillbaks riktigt regält. Jäkla så obehagligt. Åkte hem och sov men när jag sen vaknade känndes det i nacke och rygg. Blev till att fixa barnvakt och köra till akuten. Där blev det nackkrage , väntan och undersökning. Blev även röntgad. Inga stora fel vilket va skönt. Doktorn sa att man kan känna av sådant här en tid ändå. Jo det märkte jag i morse när jag vaknade....mer öm i dag och lite ont i huvudet. Skickade i väg barnen till skolan , anmälde till lite utställningar och grejade lite. Ringde till mamma som har haft Effi hos sig i natt, allt bra där. Så tänkte jag att jag skulle vila en stund , vaknade nu ca 2 och 1/2 timma senare.... Ja då behövde jag nog sova lite. Just nu känner jag mig lite sne och spänd i nacken, lite huvudvärk kvar. Men det ska väll gå över hoppas jag. I kväll blir det nämligen 1 års kalas för Erik! Ska bli trevligt och mysigt. Nu får det nog bli till att handla lite och sen hämta lilla Effi hjärtat hos mormor och morfar. Här kommer några bilder!
Nu kom Lars hem från jobb så jag ska ta en kopp kaffe och snacka lite med honom! Ha det gott alla glada!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0