Lite bilder!

Nu kommer det en tråkigkomentar... men vilket VÄDER!!! Regnet öser ner och det är mörkt , kallt och blåsigt!! Fy bubblan, inte ens hundarna vill ut. Fick liksom putta ut dom i morse. Å då allra helst Harriet som hatar om det regnar eller ens är blött på marken... I går var det ju lördag. Oliver hade match, Effi och jag följde med för att slippa sitta här hemma i timmar själva. Tyvärr gick det inget vidare för Olivers lag i går men så är det ju ibland. När vi kom hem vilade Lars och Effi middag. Oliver blev hos en kompis i stan där han även har sovit hos i natt. Jag körde och handlade och sen städade jag , bädda mm. Till middag i går blev detgo kräftsoppa och vitlöksbröd. Det va gott. Hade även gjort en äpplepaj med vaniljsås som vi åt lite senare. Eftersom det bara är skit på yv(i mina ögon) så hyrde vi en film, en komedi. En söt historia om en pappa med sina barn so köpte ett Zoo som dom byggde upp och fixa. Inget ruskigt där inte. Linnea kan inte se sådana filmer jag vill se, så det fick bli en familjefilm. Det blev en helt ok mysig lördagskväll. Tyvärr börjar både Lars och Linnea va lite skruttiga nu. Får väll se hur det är i dag.... Vi ska ha lite besök och Linnea har bestämmt med kompis. Så jag hoppas do känner sig ok. Lill trollet Effi är fortfarande snorig , så synd om henne. Nu vill Effi att jag leker med henne, Lars har sovmorgon så jag får nog sluta u. Ha det gott!


Kommentarer
Farmor.

De bästa söndagsnyheterna & bilderna finns på Susses blogg.Så söta töser.Vad man har mycket att va tacksam för .

2012-09-23 @ 10:25:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0