Lördag den 15 September!

Blåsigt och grått men det är nog vad vi har att vänta nu ett tag framöver! Eller hur! I dag blir det dop mitt på dagen, ska bli trevligt då vi inte träffat denne lille kille innan. Sen i kväll ska Linda , Magnus och Tjabo komma! Längesedan nu och vi har ju längtat efter dom! I går var Effi och jag i väg och handlade lite , körde ner om Lindex utan barnvagn...ni kan tro lill snuttan tyckte det va toppen att springa där och dra i kläderna....puuu jag va rent svett när vi körde hem. Blev ett par gråa mysbyxor , en vit och en röd tröja +några strumpor till Effi! Hittade en söt kappa till henne som hon bara vill ha , vi får väll se... för på posten i går kop lägligt nog rabbat kupponger på lindex.
Efter den lilla resan var vi hemma fram till Lars och Oliver skulle på hockey träning. Då körde Linnea , Effi och jag och hälsade på goda vänner. Det va kul och Effi åt äpplepaj med vaniljsås, det va riktigt smarrigt!! När vi kom badade Linnea och Effi och jag gav hundarna mat och fixade lite. Sen blev det välle till en trött Effi som somnade gott. När grabbarna kom hem bestämmde vi att det fick bli pizza till middag då vi inte ville vänta till midnatt att äta. Nu blir det lite fix , bad och annat här innan vi kör mot kyrkan och dopet. Önskar er alla en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0