Lördag!

Fortfarande ont i nacken o ner i ryggen. Huvudvärken vill inte hellre helt ge med sig. Men nog om det nu, är för tråkigt!! Här kommer lite bilder i stället!
I går kväll tittade jag runt på datorn , hittade lite fina saker som gärna får komma flygande hit , fniss!
Nu ser jag fram i mot nästa vecka och hoppas hoppas att Slanka i HBG fått in dessa smarriga igen.
Dom är helt klart mina favoriter just nu, bra att kunna byta ut Slanka soppan med ibland!! Nä nu ska jag tack för mig och fortsätta underhålla Effi, blir mycket läsa och leka här. Lars är lite duktigare han och har klippt klorna på alla vovvar. Nu har han badat Jopplin som snart ska fönas. Ha en bra lördag och vem vet det blir kanske fler innlägg i dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0