Så fick det bli

Att jag blev hemma från jobb alltså. Tråkigt men nog det bästa. Känns u nacke och rygg o huvudvärken vill inte ge med sig. Hoppas det är ok i morgon så jag kan jobba. Men dom jag pratar med tycker ja ska va rädd om mig , ja man har ju ett antal år till att hålla. Nu är Effi nybadad , ljusen tända och steken i ugnen. Blir sen middag i kväll, hockey träning ni vet . För övrigt har jag bara försökt få dagen att gå. Fasen måste försöka bli mer positiv och försöka ta till vara på dagarna men just nu tycker jag mitt liv är skit. Vet att jag har mycket att va tacksam för.... bla bla bla bla men det hjälper liksom inte!!!! Nu sover Effi här i mitt knä , ska bära in henne i sängen strax tänkte jag. Sen får jag väll duka för Lars o Oliver är väll också hungriga när dom kommer hem. Ska avsluta med en lite rolig sak som hänt i dag, jo jag har blivit intervjuad av en reporter från Aftonbladet..... Önskar alla en bra fredagskväll , hoppas ni hör roliga och mysiga saker tillsammans med trevliga folk!



Kommentarer
Christina (Flijus kennel)

Ser gott ut!! Hoppas du blir bättre efter olyckan. Var rädd om dig!! Att man känner sig lite nere och har dåligt samvete för att man inte är glad o tacksam känner jag igen. Tror det har lite med hösten, mörkret osv att göra.
Själv har jag tänt lite ljus så det blir myys!

2012-09-28 @ 19:54:06
Christina (Flijus kennel)

Ser gott ut!! Hoppas du blir bättre efter olyckan. Var rädd om dig!! Att man känner sig lite nere och har dåligt samvete för att man inte är glad o tacksam känner jag igen. Tror det har lite med hösten, mörkret osv att göra.
Själv har jag tänt lite ljus så det blir myys!

2012-09-28 @ 19:54:07
Linda

Gokväll! Aj d låter inte bra alls med rygg och nacke! Lova att du e rädd om dig och inte har för bråttom att börja jobba igen. Hoppas d snabbt går över.
Vad spännande med intervju:)
Sköt om dig och så får vi höras snart tycker jag :)
Kramkram

2012-09-28 @ 20:40:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0