Skilnad

Livet är så olika. Vissa har svårt att förstå att min tid inte räcker till. Det tar mycket tid att jobba, ha tre barn med aktiviteter läxer möte mm plus 5 hundar som ska skötas. Och det vanliga som handla laga mat städa bädda tvätta vika tvätt mm mm. Denna veckan då man jobbar 5 nätter kan jag liksom inte trycka in mer saker.
jag måste sätta ner foten snart och få lite mer vilo tid när jag jobbar mycket. Det sliter faktiskt att jobba natt och sen sova 4-5 timmar . Hade man bara haft sig själv att tänka på hade även jag kunnat göra andra saker. Just nu är jag trött och redan lite orolig hur jag ska klara ut denna veckan, fasen så här vill jag inte ha det! Hoppas nu innerligen jag sover gott i dag!!! Risken är stor stt jag blir ett monster i eftermiddag... å i dag har grabbarna hockey träning puuu det blir kämpigt!! Önskar er en bra dag i och hoppas ni får det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0