Knakar!

Här växer det så det knakar, för varje dag kan man se hur gräset blir grönare. Träd och  växter börjar bli gröna. Ljuvligt!!! Tycker det ger lite ny energi att se det som sovit under vintern äntligen vakna upp och spira.
Man får liksom hopp om att vår underbara innergård kommer bli fin och mysig igen, något man tvekat på ett tag. Visset gräs och växter har ju inte sett så kul ut, men som sagt nu är det på G igen.
Våra väggar blir riktigt röda och fina, Lars han målar på när han har tid och det blir så himla fint. Rent fräscht och rött!!!
Just nu skiner solen men tyvärr blåser det en hel del. Fast man är ju glad att det inte regnar i alla fall. Vovvarna har
njutit där ute en stund men fick komma in nu och mysa med matte.
 
Nu har jag jobbat måndag och h tisdag natt, ledig till fredag. Då är det tre nätter som ska göras. Men det brukar rulla på ganska fort.
I dag vaknade jag redan tjugo över tolv så jag känner mig ganska seg faktiskt. Effi snuttan är hos Mormor och Morfar å Linnea och Oliver är ju i skolan. Lars slutar nog vid två sen kommer han och Effi hem.
 
Ska nog lägga mig en stund på soffan och se om det hjälper mig att piggna till lite. I eftermiddag blir det ju Effi lek , dammsugning och det där vanliga.
 
I morgon kväll ska jag på Spinning igen, va ju det i måndags. Det är så kul! Men attans jobbigt och min rumpa är liksom inte helt härdad om man säger så.....
 
 
Nähä som sagt soffan får det bli nu en stund. Lugnet innan stormen liksom ;)
Ha det gott alla glada!!!
  


Kommentarer
@nna

Vi har det inte så grönt ännu! :-( Snön har ju ganska nyss gett sej av från trädgården.

Skaffa sadelöverdrag med gelé inuti! ;-)

2013-04-24 @ 14:33:30
Stavlisa

Står det kanske en cykel på två hjul på din
önskelista??

2013-04-24 @ 18:09:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0