Lite nytt!

Fick "vårstäda" bloggen lite , får se om jag gillar det. Vad tycker ni?
 
I går var en mys söndag , Effi njöt i det fina vädret. Hon älskar att vara ute.
Just nu är hon och Lars ute och sår några fröer. Hon är säkert mycket hjälpsam....
 
 
I dag måndag kändes det lite tomt när jag skickade i väg Linnea och Oliver till skolan. Oliver ska på lägerskolan i Tåssjö och kommer inte hem förrän i morgon eftermiddag.
Sen blir det alltid lite konstigt när det varit helg och full rulle, när sen alla åker i väg blir det tomt för Effi och mig. Men i dag åkte vi till Willis och handlade lite, lill snuttan hittade en boll som hon tyckte va fin. Tyckte själv det va bra så hon kan "träna" här ute nu i vårvädret. Hon höll krampaktigt i den hela vägen hem och sa tack säkert 5 gånger. Sötis!
 
När Lars kom hem vilade jag, men vaknade lite för tidigt. Drömde så himla hemskt....så det va bara att gå upp igen.
 
I natt är det jobb dags för min del, blir säkert bra. Men efter en skön fri vecka känns det lite svårt att komma igång.
 
Nä nu ska jag nog gå ut med lite kaffe till Lars. Avslutar med några bilder på Effi när hon fikade i förmiddag!
 
 
<3


Kommentarer
Anette

Härliga bilder <3
Sockersöt lilltjej också <3
Kram

2013-04-15 @ 15:00:32
URL: http://www.bluesweets.se
stin@

Tycker du gjort den vårfin!! Fina bilder på sötnosen också!

2013-04-15 @ 15:24:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0