Fredag

Jaha då närmar det sig jobb dax igen. Men det blir nog en bra helg. Jobbar bara fredag o söndag då jag tagit ledigt på lördag för lite roligheter i morgon kväll och söndag fm! I dag fredag har vi haft besök av Claudia med sina ljuvliga flickor! Så kul att träffas. Effi tyckte det va toppen och pratar nu mycket om Troja och Ebba! I eftermiddag har jag vilat lite och skruttat omkring. Nu sitter jag i soffan o slappar och samlar mig inför natten, Lars har precis gått för att natts snuttan. I går fick vi en så fin bild på Cleo! Hildurs syster alltså. Hon är så lik sin mamma Harriet! Känner mig stolt över henne!! Önskar er en fin kväll o själv ser jag fram i morgon kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0