Lördag kväll

Lördag kväll och här sitter man själv. Effi sover gott. Oliver har kompis och Lars och Linnéa är ute och cyklar. Tv:n kunde man lika bra slänga ut då jag tycker det är mest skit på den. Men om en timme kan man kanske gå och lägga sig så är denna dagen slut. I dag har pågarna varit i Malmö på hockeymatch . Effi va en sväng med mormor och morfar i stan så hon blev lite rastad. Linnea och jag har varit hemma. Blev städning och plock... Och sen såg vi faktiskt en film jag ville se. Hade önskat att dagen varit lite mer händelserik. Fast det är klart, jag har ju gjort plommonmarmelad . Blir spännande att se hur den smakar. Tack Gerd för plommonen. I kväll bär fam var samlad åt vi kräftor, hade behövt en paket till. Det va gott men rökte dåligt faktiskt. Kanske vi har tur och kan äta några till vid annat tillfälle. Jag hoppas jag vaknar i morgon med en stor lust att bada vovvar... Får väll se. Nä nu får jag väll se om jag kan få igång kaffet så det händer något. Hoppas ni alla är lyckliga o har en mysig trevlig kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0