Skola

I dag började skolan. Linnea 7:an och Oliver 5:an. Det går undan. Vi tog dom obligatoriska förstadagen i skolan bilderna
 
Dom är sådär förstjusta men jag tycker det är kul att ha!!
 
I dag har vi mest bara traskat omkring. Va en sväng i Munka hos en kär vän och hämtade tomater och gurkor. Så snällt och vi blir så glada!!! Tack :)
 
Nu på eftermiddagen har jag sovit ett tag , jobb nu måndag och tisdag natt.
 
Snart ska grabbarna i väg på träning men förhoppningsvis är dom hemma tills jag ska i väg. Effi sover ju då så Linnea klarar ju att "passa" henne en liten stund annars.
 
På onsdag fyller Oliver år. Så det blir säkert för lite sömn.... en del som måste fixas och donas inför kalaset.
 
Nähä nu till sist bilder på dom yngsta familjemedlemmarna. Den ena älskar att prata i telefon....
 
Ha det gott alla!
 
 


Kommentarer
Magdalena Jarvis

Hej! Ville bara säg att jag tycker det är roligt att du börjat skriva igen! Kul o se alla fina bilder du lägger upp! Kram (vilka snygga jeans Linnea har! Vill ha!!!)

2013-08-19 @ 19:18:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0