inget

Eftersom jag inte har något positivt att skriva och berätta om blir det dåligt med bloggandet. bäst att inte skriva för mycket av sina känslor här kanske. även om jag tycker det är så skönt. när man liksom inte har någon speciell att prata med känns det bra att få ut vissa saker här. men jag biter mig i tungan och sväljer undan klumpen i halsen och torkar tåren...
 
i helgen blir det jobb för min del, skönt att kunna göra något bra för någon kanske. jag tycker mycket om mitt jobb. lars och oliver fortsätter veckan en del i ishallen.
I morgon är det jippo i hembygdsparken , är ledsen att jag missar det. ja ja när det väl händer något.... då kan vi inte ändå.
 
är super ledsen att vi inte gjort något tillsammans i sommar, men kanske nästa om man har tur. ska bara reda ut höst vinter och vår först....
 
nä eftersom jag inte vill skriva för mycket slutar jag nu och visar lite bilder. får se när och om det blir fler blogg inlägg från mig...
ha det bra alla kära mäniskor jag känner och tycker om.
 
 
Sköt om er <3
 


Kommentarer
limpan

Men gumman lilla du vet ju att du alltid kan ringa mej!Du ska se att allt ordnar sig även om det känns skit just nu. Kram!

2013-08-10 @ 08:46:31
Linda

Kram

2013-08-10 @ 16:09:00
Annica

Kramar <3

2013-08-19 @ 17:27:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0