17 år

I kväll har vi varit o firat en 17 åring. Det blev tacos och tårta och en riktigt mysig kväll. 
Innan dess sov jag middag, i dag igen!! Skönt!!
Å innan dess va vi på Väla igen... Köpte födelsedagspresent . 
Å så hämtade vi hem Linnéa från Löddeköpinge . Skönt att få hem henne. 

Ja sen har vi pysslat md hundarna, lekt med Effi och städat över det vanliga. 

Just nu är det filmen den ofrivilliga golfaren eller vad den heter. Sitter här i soffan o i kväll är det Harriet som tagit platsen på mina ben och tätt bredvid henne ligger Hildur. 
Ögat är bättre men man ser fortfarande att det är större än det andra. Bara det nu blir helt bra!! Hon är pigg och glad i alla fall. 

I morgon ska några av fan till Halmstad för att få hjälp med en telefon. Själv tänker jag inte följa med utan va hemma o greja. Behöver få ordning här och där. 

Jag hoppas ni haft en bra dag. 

Födelsedags tjejen! 





Hej svej❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0