1:a Advent

Dagen började med besök av Sara Niklas och Milton. Dom kom för att hälsa på Puck som flyttar till dom om mindre än två veckor. Det är så roligt. Kommer bli perfekt!!! 

Sen åkte Linnéa och jag på jul marknad i Förslöv hos en dam som jobbat hos oss. Det va mysigt och vi träffade några kolleger till mig ,två av dom stod och sålde sitt hantverk och två var och tittade . 


Handlade några små saker. Fina och mysiga!! 

När vi kom hem åkte Lars och Effi på Olivers träning. Jag la mig på soffan o somnade. Så skönt!!
Nu har jag matar vovvar haft dom ute, lagat middag som i dag blir ris kött sås mm. 
Dom andra kommer hem snart och då blir det mat. Sen är det bara disken och natti natti för Effi. Kvällen blir nog i soffan om jag inte gör en krans . Får se vad jag känner för sen. 

Hur har er dag varit? Har ni firat 1:a advent? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0