20:e

Tänk redan den 20:e December. Går det fort eller fort. 
Skönt tycker jag, då är snart julen över. Har så delade känslor om den här julen. Tycker det är kul att pyssla och fixa julklappar men jag önskade ju så att vi var samlade här hos oss på julafton . I stället för att julafton är mysig är den bara stressande för mig.
Först ska alla julklappar och allt packas in i bilen sen sen ska det packas in igen.... Alla år med tjatet på barnen om akta nu, öppna inte den, akta så ni inte blir av med något... Bl.a. Bl.a. Bl.a. Sen innan man kommit hem och fått ordning på allt... Då är det dax att gå och sova. Blä inget jul mys alls. 
Tänk att vi som har både barn och hundar att ta hänsyn till inte jan få i alla fall en gång få ha julen här. 
Stress och ångest över allt...
Sen vore det ju kul om någon kom och såg hur vi har det, vår gran , vår mat, vår dukning, vårt glögg mys mm mm. Jag mins jularna när jag var liten❤


Nä nog om det...
I dag är tyvärr Linnea hemma igen, så synd om henne att hon inte är pigg och kry. 
Oliver är i väg och kommer snart igen då dom slutar kl tio i dag. 
Sen jullov till den 9: onde. 

Själv skulle jag behöva ge mig i väg och fixa lite . Har lite smått kvar... Sen måste jag handla lite till julgodis baket. Blir inte mycket men lite ville barnen ha. 
Får väll se om det blir i dag eller vad. 
Lars pratade om att klippa öron och bada vovvar i dag. Så vi får väll se vad sim händer.  

Nu har det trillat in lite julkort här, roligt!! Tack tack! 
I år har vi inte skickat några men det kommer nog till nästa år igen när jag har lust igen. 
Nu önskar jag er en bra och mysig dag. 




Kommentarer
Lilian Jonsson

Du kommer säkert att få en fin jul om det finns någon rättvisa här i världen! Tänk vad gott Du gör för de Dina och Dina medmänniskor. Tänk också att detta är nog Effies riktiga första jul som hon riktigt kan uppskatta. Innan har hon ju varit lite liten. Vi får ju trots allt inte glömma bort att julen är barnens högtid. Bamsekram till Dig!<3

Svar: Tack ❤ så gullig du är!!
Det ska bli och är jätte kul att se barnens glädje och nu hälsa Effis. Hon är så entusiastiska till allt.
Kram
Susanna Rehn

2013-12-20 @ 16:00:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0