Å vi är

Å vi är dom ända i värden som inte vet att man inte får pengar tillbaks om hunden är sjuk o inte kan ställas ut... 
Detta går ju att läsa sig till men aj aj aj det missade jag o ringde o fråga... Det ska man inte göra om man inte vill bli helt idiot förklarad . 
Nä där gick nästan 1000kr åt helvete. 
Undra varför jag gick upp ur sängen i dag... Skit dag!!! 
Å jobb i natt, hoppas innerligen inte jag har ihjäl någon.
Vet vem jag ska jobba med och det gör inte precis att jag längtar ihjäl mig... 
Nä snälla gode Gud ge mig kraft!!!


Kommentarer
Lilian Jonsson

Hoppas att Ditt arbetspass gick bra trots Dina onda aningar! Hoppas också att Du kan se livet lite ljusare idag trots det eländiga vintermörkret. Du och Linnéa hade jättegärna fått åka upp med mig till My Dog på måndagen men eftersom min julklapp skall hämtas där så måste Leif också följa med. Vet ej ens säkert om julklappen får plats i bilen! Skickar en bild som mess så Du kan se den. Var de stackars hundarna skall bli av i bilen är en annan fråga! Jag önskar Dig och alla Dina nära och kära ett riktigt gott slut och Ett supergott Nytt År. Kramiz <3

Svar: Tack snälla men nu har jag bestämt att jag inte vill dit. Men tack snälla för erbjudandet . Hoppas ni får hem din fina julklapp och att ni alla får plats hem :) . Önskar dig och Leif Ett riktigt Gott Nytt År!!
Stor Nyårs kram❤
Susanna Rehn

2013-12-31 @ 09:21:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0