Änglagård 3

På tv om en stund, så den ska jag titta lite på. Just nu busar Hildur med Nypon. Dom har roligt vill jag lova. 
Puck åkte ju till sin nya fam i dag. Där kommer han få det super bra med sällskap av brossan Milton. Det blev tomt men jag vet ju att han kommer få det så bra att det liksom hjälper . 

I kväll är killarna på hockey. Jag och tjejerna har ätit pizza och kl åtta nattade jag Effi. Då va hon trött. 
Nu sitter jag i soffan och njuter av värme , tända ljus , lekande vovvar och strax börjar Änglagård på tv. Det blir nog bra. 

Mötet på jobb gav inte mycket, tråkigt och man får väl börja leta nytt jobb... 
I morgon ska jag hälsa på mamma, hon är risig och får stanna på sjukhuset. I dag hittade dom någon slags förkalkning på hjärtat . 

Hoppas ni haft en bra lucia dag alla! 







Kommentarer
Malin

Änglagård är så bra =) Söta bilder både på valp å Effi =) Hoppas din mamma kryar på sej!
Önskar en trevlig helg!

Svar: Tack tack Malin. Önskar er också en bra dag. Kram
Susanna Rehn

2013-12-13 @ 22:09:33
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0