Att ha...

Att ha pussat den ljuvligaste Nypon ros jag vet det är som balsam dör skälen . Den skäl som i dag är tung och ledsen. 
Men det vill jag inte gå in på . 
Som ni förstår har jag varit och hälsat på Nypon med familj för att säga God Jul. 
Å vad hon har det toppen! Å vad hon är toppen , så söt så jag tror aldrig jag sett ett så vackert huvud . 

När jag kom hem städade jag , damma överallt , dammsuga , torka golv och lite sådant. 
Sen blev det en kopp kaffe å då kom Lars och barnen hem. 
Nu har vi ätit middag den vi skulle haft i går. Gott. 
Om ett tag ska vi lämna Effi hos mormor och morfar , vi andra ska till ishallen o titta på någon match. Jag orkar bara inte vara hemma så detta var ett bra alternativ i dag. 
Just nu längtar jag till i kväll när läget är lugnt i skönt. 

I morgon måste jag handla lite mat, vi ska äta ett mini julbord och mysa i morgon kväll. 

Nu säger jag tack o hej för i dag❤


Kommentarer
F-N matte

Tack för besöket.
Nu har lugnet lägrat sig här igen o nu ska jag baka en marängtårtbotten med hackade nötter - alltid till
julen. Synd att jag inte kan bjuda på dej pga din
allergi. Hoppas på en bra kväll för er.
kram

Svar:
Susanna Rehn

2013-12-22 @ 15:58:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0