God morgon

Kl är strax efter sju o alla vovvar har fått mat o är rastade . Hildur har fått det + medicin. Hon sover nu gott här på soffan. 
Fortfarande för mörkt i vårt hus för att se att bedöma om det ser bättre ut med svullnaden i dag. 
Jag har sovit så dåligt i natt, jobbigt o jag vet inte om det är oro eller vad som gör det. Tänker ju fortfarande på dom där jäkla mössen...

I dag ska Lars o barnen en snabb sväng till Väla, vet inte om jag ska med eller vad. 
Kl ett ska jag o några kompisar fika, skulle varit här men det ändrade jag . Vill inte ha så mycket oro i huset nu när läget är sim det är med Hildur. 

Kl halv fem börjar jag jobba, slutar sen kvart i tio så det är bara en kväll. 
I morgon fm är det ju återbesök med Hildur. 
Annars inga planer mer än att Oliver har hockey träning på kvällen...

Nu ska jag gå och sätta på lite mer kaffe tror jag. Sen får jag väll bädda. Lars har precis diskat lite som var kvar efter i går kväll. 
Effi sitter här i mitt knä o kollar lite barnprogram , självklart hon redan kört den lila dock vagnen😊

Hej 


Kommentarer
Lilian Jonsson

Hoppas att Du har haft det bra på jobbet och att Hildur fortsätter sin bättring. Du kan väl messa när Ni varit på återbesök. Krama alla i familjen såväl två som fyrbenta! <3

Svar: Jag skickar sms i morgon ! Rätt lugnt här på jobb just nu. Hoppas du har en go kväll. Kram❤
Susanna Rehn

2013-12-26 @ 17:00:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0